صفحه تأمین مسکن

مسابقه

تأمین مسکن

عمده ترين مشكل و معضل خانواده‌ های تحت پوشش را مسكن و يا به عبارتی سرپناه مناسب تشكيل می دهد، به خصوص كه با فوت پدر، اغلب خانواده ها با بدخلقی و فشار صاحبخانه برای تخليه رو به رو می شوند و رنج و مصيبت مادر داغ دار، دو چندان می گردد.

خدمات موسسه در بخش مسكن بسيار گسترده و پر هزينه است. خیریه در زمینه کمک به تامین مسکن برای خانواده های تحت پوشش خود، خدمات خود را در 2 حوزه ارائه می دهد:

    • طرح عمومی خیریه برای تأمین مسکن: این طرح شامل خرید، تعمیر و رهن و اجاره می باشد. يكی از افتخارات خيريه مربوط به عملكرد همين بخش است كه توانسته در كنار خدمات گسترده ديگر، تا كنون تعداد 1173 خانوار نيازمند را صاحبخانه كند و برای هميشه از نگرانی و رنج خانه به دوشی نجات دهد.پرداخت بخشی از اجاره بها و هزينه تعمير مسكن، ايزوگام، لوله كشی آب و انشعاب برق و گاز مسكن خانواده ها، همه ماهه رقم قابل ملاحظه و چشم گيری را تشكيل می دهد.نقش حمايتی مرحوم آيت الله احقاقی و فرزندان ايشان در حمايت مالی از خيريه و به خصوص در امر مسكن درخشان و قابل ستايش است . يادشان گرامی باد و خدايشان رحمت كند.
    • طرح مسکن علوی: طرح مسکن علوی طرحی است مبنی بر ساخت و تحویل 110 مسکن برای خانواده های ایتام مستاجر  تحت پوشش، که به تازگی آغاز شده است. از طریق لینک زیر می توانید اطلاعات کامل مربوط به این طرح را مشاهده نمائید.

پرداخت از طریق سامانه

نیکوکار گرامی، با کلیک روی دکمه پرداخت آنلاین  و وارد کردن شماره همراه خود، می توانید در تأمین کمک هزینه ساخت مسکن برای خانواده های ایتام مشارکت نمایید.

پرداخت از طریق اپلیکیشن نیکوکار

روی دکمه زیر کلیک کنید و با وارد کردن شناسه خود، اقدام به پرداخت آنلاین  نمائید.

پرداخت از شماره حساب

از طریق شماره حساب های زیر احسان خود را پرداخت نمائید.

حساب ارزی بانک ملت: 11Sac132907

شماره کارت بانک ملت: 6575-6264-3378-6104